TABUNG DUIT NUFFNANG

Followers Cybermall

Wednesday, September 26, 2012

JAMU SERI BONDA

JAMU SERI BONDA
HARGA PASARAN : RM39.00 / 60 KAPSUL
HARGA TAWARAN RM35.00
(tidak termasuk kos pos)
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

Wajah baru yang lebih segar, lebih hangat dan lebih sensasi.. 

Hanya yang terbaik kami sajikan untuk anda yang bergelar wanita. Ayuh, ambil tindakan bijak agar anda sentiasa tampil hebat untuk suami dan diri anda sendiri. Jamu Seri Bonda-seri untuk dalaman dan luaran anda. Jom cuba! :)

Berkelulusan KKM ( MAL 10043746TC)

KHASIAT DAN RAHSIA JAMU SERI BONDA:
Kembali dara
Mengetatkan otot faraj
Power grip
Mengembalikan keinginan bersama suami
Membekalkan tenaga tambahan
Menegang dan menganjalkan payudara
Mengurangkan risiko penyakit kanser serviks dan payudara
Menghangatkan hubungan intim
Membantu mendapatkan zuriat
Merawat masalah keputihan
Mencegah dan merawat bau yang kurang enak di bahagian vagina
Menghilangkan gatal-gatal di bahagian vagina
Mencantikkan dan menganjalkan struktur kulit
Membantu mencerahkan kulit
Awet muda dan wajah berseri
Melancarkan peredaran darah
Menghilangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid
Melegakan kekejangan otot badan
Melawaskan pembuangan air besar atau kecil
Tubuh akan lebih terasa ringan
Baik untuk pesakit kencing manis (membantu menghilangkan kesan kehitaman pada kulit akibat penyakit ini)
Membantu mengatasi masalah rekahan pada tumit kaki
Mengandungi lebih 20 khasiat hebat dan anda cuma perlu amalkan sebanyak 2 biji sehari.
Lebih menguntungkan, sebotol Jamu Seri Bonda dapat bertahan sehingga lima minggu!

Ayuh! Jom kembali dara, cantik, sihat dan mantap bersama Jamu Seri Bonda!

Jamu Seri Bonda merupakan supplement terbaik untuk wanita masa kini.

Dengan harga yang berpatutan, segala khasiat dan rahsia alam semulajadi di terap ke dalam adunan turun temurun ini. Rasainya sendiri!

MEREKA YANG BOLEH MENGAMALKAN JAMU SERI BONDA ADALAH:
1) Wanita berkahwin (berumur sehingga 60 tahun)
2) Wanita menyusukan anak
3) Anak dara

Jamu Seri Bonda sememangnya 100% di adun dari herba-herba dan rempah ratus terpilih bagi mengekalkan mutu, kualiti bagi kepuasan pengguna. Kami tiada bahan berunsurkan kimia. Semuanya semulajadi! Adunan terbaik ini dicipta khas untuk memberikan kesan yang terbaik untuk wanita khususnya ibu selepas bersalin.

Dengan izin Allah SWT, Alhamdulillah Jamu Seri Bonda dapat menangani masalah yang dihadapi wanita. Inilah rahsia kami :)

AMARAN :
Wanita hamil dan datang bulan serta mempunyai penyakit darah tinggi yang kronik tidak digalakkan untuk mengambil Jamu Seri Bonda

Jika anda mengalami lenguh-lenguh di bahagian tertentu dan sebagainya atau haid menjadi lewat beberapa hari, itu cuma tindak balas di peringkat awal pengambilan  JSB. Jadi jangan risau ya. teruskan amal JSB, insyaAllah masalah yg di alami akan beransur hilang.

TESTIMONIAL JAMU SERI BONDA :
Alhamdulillah, dengan izin Allah Jamu Seri Bonda dapat membantu dalam menangani permasalahan wanita.

Puan Suzie, Kota Bharu
Sejak amalkan Jamu Serapat Bonda, rasa sakit di bahagian pinggang lepas bersalin tu ade kurang, keputihan pun ok dah... dan yang paling penting hubungan ngan suami memang suami puji ada perubahan.. hehehe  

Puan Niza, Kota Bharu
As salam..ni kak ja nk bg testi yg u mintak.. pasal JSB ni memang bagus.. kesan dapat rasa dengan cepat bebanding produk2 mahal yg ada kt pasaran.. yg paling best masa 'bercinta' ngan hubby.. lain sungguh rasa.. hubby pun tegur rasa lain mcm jer.. hehe malu lah.. ni kak ja tgh promot kt member2 sekerja plak.. sbb kesan dia memang best!! ni nk oder lg 2 botol ye... thank's

Puan Noor, Nibong Tebal, Penang
Hai. ni akak nk bgtau jue, baguih la JSB ni.. sakit2 badan akak dah xda.. akak dok menjahit kan selalu lenguh2 belakang.. lani dah xrasa lah.. memang hebat.. akak perasan muka akak nampak beseri. ha 1 lg, bab dgn suami.. suami ckp knapa bini abg lain mcm ni..heheh dia suka dan dia suh maintain mkn jamu ni.. hehe tq jue..

Puan Yaya, Pasir Mas, Kelantan
I nak order JSB lg ni.. sedap la bdn mkn jamu u ni.. nape i rasa breast makin anjal jer.. memang kesan dia eh jue? haid pon lancar dah lani.. dulu xterator.. abg pun memuji time tooottt tuuu.. hehe;-) thanks jsb! powerrrr!!  

Puan Sah, Tumpat, Kelantan
Jamu Serapat Bonda ni diperkenalkan oleh anak buah saya. alhamdulillah jamu ni dah berjaya hilangkan rasa sakit di bahagian belakang dan pinggang saya kerana saya seorang tailor. baru je cuba 2 biji kapsul semalam. dan hari ni saya order lagi 20 botol utk perkenalkan kepada sahabat dan sanak saudara.

Puan Elly, Wakaf Bharu, Kelantan
Haluu JSB! sy sempat mkn selama 4 ari, pastu esoknye period. ya Allah, byknya darah yg kua. ketul2 pulak tu. lawas betul. dh byk bulan tak period mcm ni. lega sgt2. lepas period ni, sy akan terus mkn JSB. tak sbr nak rasa ape lg kelebihan dan kehebatan jamu ni. Alhamdulillah! 

Puan Ju, Pulau Pinang 
Saya betul2 puas hati dgn kesan JSB ni.. sakit urat badan dah hilang selepas mkn 4 hari turut2.. yang paling best time bg servis kt hubby.. lain sungguh rasa. mcm mlm petama! hehe... tahniah JSB!

Puan Norul, Putrajaya
Sejak menjadi teman kepada JSB, rasa lebih bertenaga, badan tak letih walaupun kerja tak berhenti. Bila bersama suami, rasa bertenaga dan tak cepat klimaks. Kedua-duanya puas. Sengal-sengal pinggang dan angin dalam badan pun hilang.

No comments:

Post a Comment

submit