TABUNG DUIT NUFFNANG

Followers Cybermall

Saturday, December 29, 2012

ANUGERAH GAMAT KING

ANUGERAH : GAMAT KING ANUGERAH
HARGA PASARAN: RM48.00 / 250ml
HARGA TAWARAN: RM45.00
(tidak termasuk kos pos) 
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281 
* Adakah anda ingin menyembuhkan luka luaran dan dalaman dalam masa yang cepat?
* Adakah anda mahu meredakan sakit sendi dan otot akibat digigit serangga dan bisa?
* Adakah anda ingin kelihatan muda dan bertenaga?
* Adakah badan anda memerlukan antibody untuk melawan penyakit di dalam badan?
* Adakah anda mahu makanan terbaik untuk anak yang anda kandungkan?

Jika anda mahukan kesemua di atas, anda perlu dapatkan makanan berkhasiat yang telah terbukti secara klinikal dan diuji oleh saintis tempatan dan antarabangsa

Gamat King Anugerah adalah minuman kesihatan yang menggabungkan ekstrak gamat dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran dan doa-doa pilihan. Insya-Allah ia berkesan untuk membantu meningkatkan kesihatan anda.

Minum Gamat King Anugerah untuk membantu mempercepatkan penyembuhan luka, untuk wanita selepas bersalin, sebagai minuman tenaga, meredakan sakit sendi dan otot serta mengurangkan bengkak akibat digigit oleh serangga. Gamat King Anugerah adalah kombinasi perubatan Islam dan moden. Ianya diformulasikan sebagai minuman kesihatan untuk mereka yang ingin mencari penawar bagi membantu meringankan beban kesakitan dan juga memelihara kesihatan diri agar sentiasa dijauhi sebarang penyakit, Insya-Allah.

KEBAIKAN GAMAT KING ANUGERAH DARI SUDUT PERUBATAN ISLAM :
Kandungan air yang digunakan di dalam Gamat King Anugerah telah didoakan dengan bacaan 30 juzuk Al-Quran dan doa-doa pilihan. Oleh itu dengan kuasa Allah, molekul air yang digunakan adalah lebih baik dan bersih dari molekul air biasa.

KEBAIKAN GAMAT KING ANUGERAH DARI SUDUT PERUBATAN MODEN :
Gamat yang terkandung di dalam minuman kesihatan ini kaya dengan "Cell Growth Factor" yang mempercepatkan pertumbuhan sel-sel baru yang telah rosak dan mengakibatkan penyakit di dalam badan.

Revolusi hasil kajian yang berjaya menghasilkan sel stem dari tumbuhan aktif pertama yang kaya dengan faktor epigenetik dan metabolit. Ini adalah revolusi sebenar kerana "Stem Cell" yang terkandung di dalam Gamat King Anugerah minuman kesihatan ini kaya dengan 92% kolagen untuk memerangi anti-penuaan dan kemerosotan prestasi sel di dalam badan manusia.

Dengan menggabungkan kaedah perubatan Islam, Gamat King Anugerah sememangnya makanan kesihatan yang lengkap untuk anda.

Ayat-ayat Al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat Al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.

Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus selain bacaan 30 juzuk Al-Quran yang terkandung di dalam Gamat King Anugerah ini :
Ayat-ayat Ruqyah
Ayat Ruqyah Nabawiyyah
Selawat Tafrijiyyah
Saiyidul istighfar (penghulu taubat)
Ayat pembatal sihir dan pukau
Doa penghindar gangguan syaitan
Doa bakar jin dan syaitan
Ayat pendamaian
Doa pengasih
Doa pelaris perniagaan
Doa atasi gangguan tidur
Doa pendinding
Salam sulaiman
Ayat Ruqyah Jibri Selawat Nabi dan doa syifa’
Pendinding al-Muawwizat
Saiyidul istighfar (penghulu taubat)
Ayat penawar sihir dan pukau
Doa penghindar hasutan syaitan
Ayat penawar seribu guna
Ayat pelembut hati
Doa seri wajah
Doa penyejuk
Doa atasi cemburu dan hasad dengki
Doa terang hati
Solat hajat

KAEDAH PENGGUNAAN GAMAT KING ANUGERAH :
Untuk orang dewasa, ambil 2 sudu besar. Untuk kanak-kanak, ambil 1 sudu besar. Amalkan Gamat King Anugerah setiap pagi & malam.

TERTIB PENGGUNAAN GAMAT KING ANUGERAH :
Selawat 3 kali
Baca Surah Al-Fatihah
Baca"La Hawla Wala Quwwata Illa Billah"
Niat kepada Allah untuk mengatasi masalah yang dihadapi. Insya-Allah.

Thursday, December 13, 2012

MEGAH PERAWAN DARA SUNTI COLLAGEN

MEGAH PERAWAN DARA SUNTI COLLAGEN
HARGA PASARAN RM34.90 
(10sachet x 18ml)
HARGA TAWARAN : RM30.00
(tidak termasuk kos pos)
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

Setiap hari badan kita akan kehilangan collagen dengan kadar yang pantas. Ini boleh dilihat apabila berlakunya tanda-tanda seperti di bawah:-
* Garis kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata, eye bag, penglihatan kabur.
* Garis halus kelihatan pada leher
* Gusi tidak sihat
* Payudara dan punggung kendur
* Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit sendi
* Kulit kering, kulit hilang keanjalan, kelihatan lebih tua
* Liang roma jadi lebih besar, pigmentasi, jeragat, kulit kekuningan
* Rambut jadi kering dan bercabang dihujung

Oleh itu, pengambilan produk-produk berunsurkan collagen amat-amat perlu untuk mengimbangi kehilangan yang sememangnya tidak akan dapat dielakkan. Maka dengan itu anda memerlukan Dara Sunti Collagen sebagai penyelesaiannya.

BAHAN AKTIF DARA SUNTI COLLAGEN :
Pueraria Mirifica, 
Acai Berry, 
Manjakani, 
Collagen, 
Kunyit, 
Kurma, 
Madu, 
Roselle, 
Buah Tin, 
Habbatussauda, 
Kacip Fatimah, 
Pegaga, 
Zaffaran,
Puri Magga, 
Ginseng, 
Maqui Berry, 
Cranberries, 
Delima.

CARA PENGAMBILAN DARA SUNTI COLLAGEN :
# Tuangkan ke dalam mulut tanpa dibancuh dengan air dan rasai keenakkan serta merta, Dara Sunti Collagen dengan perasa asli gabungan Madu, Kacip Fatimah, Puri Mangga dan Acai Berry.
# Boleh diambil 1-2 kali sehari sebelum atau selepas makan pada bila-bila masa ia juga sesuai untuk wanita yang sudah berkahwin atau masih dara.
# Simpan ditempat yg sejuk.

TIDAK SESUAI  UTK IBU MENGANDUNG DAN LELAKI.

Tuesday, December 11, 2012

ZIRANA BAMBOO CHARCOAL MAN 3 IN 1 SUIT

ZIRANA BAMBOO CHARCOAL 
MAN 3IN1 SUIT
RM85.00 (S/M) / RM90.00 (S/S)
(FREE POSTAGE)
(percuma 1 ketul sabun slimming)
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

SET UNTUK LELAKI
FREE SIZE
(SESUAI UNTUK BERAT BADAN 50-100KG )
KINI, LELAKI PUN BOLEH TAMPIL HEBAT DAN MENARIK

ZIRANA MAN 3IN1 SUIT ini diperbuat dari fabrik yang menggabungkan arang buluh (bamboo charcoal) dengan perak menggunakan nanoteknologi.

KEBAIKAN ZIRANA BAMBOO CHARCOAL MAN 3IN1 SUIT :
1) Memperbaiki peredaran darah
2) Mempercepatkan metabolisme
3) Membakar lemak berlebihan
4) Mengurangkan bau badan

KELEBIHAN ZIRANA BAMBOO CHARCOAL MAN 3IN1 SUIT :
1) Sangat elastik
2) Fabrik anti bakteria
3) Mempunyai sinar infra jauh (Far Infrared)
4) Gelombang magnetic
5) Boleh digunakan bagi mereka yang mempunyai berat antara 50kg hingga 100kg.

ZIRANA BAMBOO CHARCOAL MAN 3IN1 SUIT TERDIRI DARI :
1) SET PEMBENTUKAN KONTUR BADAN (SINGLET)
Untuk melangsingkan tubuh dan memberi struktur badan yang lebih menarik 
2) LONG PANT
Untuk pembentukan kontur pinggang dan abdomen 
3) SHORT PANT
Untuk mengurangkan saiz pinggang dan seterusnya menjadikan bahagian abdomen kelihatan lebih kempis. 

FAKTA TENTANG ARANG BULUH (BAMBOO CHARCOAL)
Arang buluh dihasilkan dari potongan buluh yang diambil dari pokok berusia 5 tahun ke atas dan dibakar dalam ketuhar dengan suhu melebihi 800 darjah celsius. Ia mempunyai sifat resapan yang sangat berkesan.

KELEBIHAN ARANG BULUH :
A) MENGURANGKAN TEKANAN
Membebaskan ion negatif untuk menyeimbangkan ion positif dari keadaan sekeliling. Ini boleh mengurangkan tekanan, kegelisahan, membantu tubuh menjadi lebih tenang dan menyegarkan badan.

B) MENYAHBAU
Arang buluh boleh menyerap bauan yang kurang menyenangkan dan seterusnya menghalang pembentukan bakteria.

KESAN SINAR FAR-INFRARED :
Arang buluh mengeluarkan sinar far infrared secara semulajadi yang boleh memanaskan tubuh bagi memperbaiki peredaran darah, mempercepatkan metabolisme dan menggalakkan pertumbuhan sel.

BAGAIMANA CARA PEMAKAIAN?
* MULAKAN DARIPADA BAWAH SARUNG KE BADAN
* PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK DAPATKAN KESAN YG CEPAT
* MINUM AIR BANYAK UNTUK MENDAPATKAN KESAN YG LEBIH BAIK
* BASUH PADA WAKTU MALAM, JIKA DIGUNA SIANG HARI.UNTUK KESELESAAN YANG MAXIMUM, GUNAKAN 2 SET.

Friday, December 7, 2012

D’HERBS GEL ALOE GAMAT

D’HERBS GEL ALOE GAMAT
HARGA PASARAN : RM29.90 / 150ML
HARGA TAWARAN : RM26.00 
(tidak termasuk kos pos)
 BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

* Tidak berminyak dan mudah meresap
* Kegunaan seisi keluarga
* Sesuai untuk lelaki dan wanita
* Membantu menghilangkan kesan parut akibat kecederaan
* Sesuai juga digunakan pada wajah yang mengalami masalah kulit kering
* Sesuai untuk ibu lepas bersalin yang mengalami masalah rekahan pada badan dan kesan parut selepas bersalin
* Kegunaan luaran shj
* Sesuai untuk luka-luka kecil
* Boleh digunakan sekerap mungkin

Wednesday, December 5, 2012

D’HERBS LUNAS BEDAK BERHERBA

D’HERBS LUNAS BEDAK BERHERBA
HARGA PASARAN: RM18.90 
/ 4 SACHETS x 12GM
HARGA TAWARAN: RM16.00
(tidak termasuk kos pos) 
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

PENAWAR UNTUK MASALAH RESDUNG
BEDAK KECANTIKAN WAJAH
BEBAS DARI JERAWAT DAN RESDUNG

CARA GUNA D’HERBS LUNAS BEDAK BERHERBA :
Bedak Lunas Berherba dibancuh bersama air sejuk dan sapu dimuka sehingga rata dan biarkan selama 10-20 minit. 

Digunakan 2-3 kali seminggu bagi membantu masalah wajah.

Sebaik-baiknya cuci muka dengan D’HERBS SABUN RAWATAN LUNAS R’SDONG  sebelum pemakaian bedak.

Monday, December 3, 2012

FELINNA BEAUTY VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG

FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG
HARGA PASARAN : RM85,00 (30 biji / Kotak)
HARGA TAWARAN 
RM70.00 (S/M) / RM75.00 (S/S)
(FREE POSTAGE)
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281

- KELUARAN MUSLIM
- DI KILANGKAN DI KILANG BERSTATUS GMP
- DI JAMIN HALAL DAN SELAMAT
- MENDAPAT KELULUSAN KKM

KHASIAT FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
* Mengatasi masalah kulit dari dalaman
* Mengurangkan masalah jerawat dan dark spot
* Melicin dan menegangkan kulit
* Mencerahkan kulit secara semulajadi
* Mengurangkan lingkaran bawah mata
* Mengurangkan pelbagai masalah kesihatan lain seperti darah tinggi, jantung tersumbat dan lain-lain lagi!

KANDUNGAN UTAMA FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
*KOLAGEN MARIN
Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang / sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

*GLUTATHIONE 
Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

*VITAMIN C
Membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

*EKSTRAK SITRUS
Mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi / jangkitan kulit.

CARA PENGAMBILAN FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur.
Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyah toksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan Vitamin C ini.

SOALAN LAZIM FELINNA VITAMIN C PLUS PURE COLLAGEN 5000MG :
S: Kandungan Vitamin C?
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist! Mempunyai gluthathione dan pure marine collagen.

S: Jenama apa dan dari kilang mana?
J: Jenama felinna sendiri, dan dibuat dari pakar kulit :)

S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesannya.

S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, tak ada kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: jangan makan udang.. dikhuatiri boleh keracunan ARSENIK bila udang dimakan bersama vitamin c.. atleast 5 jam baru boleh makan vit c atau sebaliknya.

S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

S: Menggemukkan?
J: Tidak

S: Ada pantang apa-apa ke bila makan vit C nie?
J: Jangan minum minuman berkafien, kalau nak jugak, selangkan beberapa jam. 3 - 4 jam selepas pengambilan vitamin C.

S: Kalau tiba-tiba kulit tumbuh jerawat kene berhenti makan tak?
J: Jangan berhenti, teruskan.. itu adalah kesan awal.. bergantung pada individu.

submit