TABUNG DUIT NUFFNANG

Followers Cybermall

Sunday, November 10, 2013

EXTRA HIGH WAIST PANTIES 18CM

EXTRA HIGH WAIST PANTIES 18CM
HARGA TAWARAN
1 helai RM25.00
2 helai RM45.00
Postage : RM6.00 (SM) / RM9.00 (SS)
BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281
NAK BELI BORONG PUN BOLEH
agent dropship juga dialu2kan...  
Size : 
M-L : FITT 64-77CM / HIPS : 87-100CM
L-LL : FITT 69-85CM / HIPS : 92-105CM
warna: HITAM, COKLAT 

Panties ajaib yg boleh kempis dan fitkan perut dgn pantas dan mudah. 
Tiada lagi bonjolan2 buruk di sekitar pinggang dan perut.

Panties ni lain dari yang lain ye.. yang biasa high waist panties sampai pusat je..  yang ni spesel sikit sebab bahagian waistnye tinggi sampai paras bawah dada.. jadi tak nampak lah gendut2 kat sekeliling pinggang kita..

lepas pakai panties ni bahagian perut akan nampak lebih kemas dan fit.. boleh pakai sebagai panties harian.. material sgt serap peluh dan sgt selesa.

KEISTIMEWAAN EXTRA HIGH WAIST PANTIES 18CM:
- High waist hip up short - EXTRA HIGH (sampai bawah dada)
- Tambahan reka bentuk pinggang 18cm tinggi hingga paras bawah dada.
- Kawasan pinggang mempunyai  zarah2 urut, membantu untuk membakar lemak.
- Amat Selesa dipakai, boleh sembunyikan lemak2 di sekitar perut. Di jamin tidak bergulung.

No comments:

Post a Comment

submit