TABUNG DUIT NUFFNANG

Followers Cybermall

Thursday, December 19, 2013

RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK

RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK
1 KOTAK (4PCS / 2 SET)
HARGA TAWARAN RM15.00
(BELUM CAMPUR KOS POS LAGI YER)
 BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281
NAK BELI BORONG PUN BOLEH
AGENT DROPSHIP JUGA DIALU2KAN...  
Produk hot sekarang ni... 
Bukan muka, mata je nak kena pakai mask. 
Kat 'aset' tu pun kena belai juga. 
Yang best mask Rapibust ni dapatkan besarkan payudara anda. 

Malas nak amik supplement???? Guna mask pun bole....

Dah mcm2 produk dah try... tp tak berkesan!!!!
Hanya dgn rapibust nampak perubahan ketara....
anda tunggu ape lagi??

# No side effect, 100% natural
#Tanpa pil
#Tanpa pembedahan
#Tanpa krim
#Tanpa suntikan.

KEISTIMEWAAN RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK :
- Membesarkan payudara.
- Mengencangkan payudara.
- Mask Kolagen yang dipakai mula menyedut dalam masa 5 minit, 8 jam kemudian akan penuh terserap ke dalam payudara.
- 3 rawatan akan menambahkan saiz payudara.
- Selepas berhenti memakai, tidak akan kembali ke saiz asal, perubahan payudara itu adalah kekal! Ini adalah kerana kolagen dalam mask itu sudah penuh diserap ke dalam payudara.
- Tiada bahan toksik, tiada hormon, tiada bahan-bahan yang berbahaya, Ia bebas daripada hormon, ubat-ubatan, dan bahan-bahan berbahaya yang lain! Tiada kesan sampingan.
- Masker payudara mengandungi protein peptida yang boleh membekalkan protein kepada payudara kita dan mengembalikan metabolisme normal sel-sel
- Natrium asid hyaluronik dalam masker kolagen payudara dapat meningkatkan metabolisme payudara, menjadikan payudara anda berkulit lembut, licin dan bebas dari kedutan, meningkatkan keanjalan dan mencegah penuaan payudara.
- Payudara yang sudah menyerap protein dalam kolagen mask itu akan menjadi kembang dan penuh, disebabkan ini payudara akan menjadi lebih besar! Mask ni tidak menggunakan hormon atau ubat-ubat untuk merangsangkan pembesaran payudara, oleh itu apabila anda berhenti menggunakan mask kolagen ini, saiz payudara anda yang sudah besar / tegang itu tidak akan kembali ke bentuk asal ! 

CARA PAKAI RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK:
1. Letakkan rapibust ke dalam bra (lapik span utk mengelakkan bra basah)
2. Pakai kembali bra anda
3. Pakai selama 8 jam atau sampai rapibust kering, kemudian tanggalkan dan boleh ganti yang baru

No comments:

Post a Comment

submit