TABUNG DUIT NUFFNANG

Followers Cybermall

Monday, December 22, 2014

RAWATAN SAUNA KABIN SINAR INFRA -RED (FIR) DI ALOR SETAR

RAWATAN SAUNA KABIN SINAR INFRA -RED (FIR)

KEBAIKAN SAUNA KABIN SINAR INFRA -RED
1. Penyahtoksida
2. Mengurangkan berat badan
3. Pembersihan selulit
4. Peredaran darah
5. Keremajaan kulit

SAUNA KABIN SINAR INFRA -RED SESUAI UNTUK RAWATAN PEMULIHAN KESIHATAN
1. Darah tinggi
2. Kencing manis
3. Gout
4. Sakit kepala (migrain)
5. Resdung
6. Rawatan selepas bersalin
7. Pembuangan lemak

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
TUNGGU APA LAGI...JOM CUBA SAUNA KABIN SINAR INFRA -RED

Boleh dtg ke permis kami di :
Aura Mega Trading.
Tingkat bawah. No A17.
Susuran tandop.Kwsn Perusahaan Tandop Baru,
05400 Alor Setar, Kedah.

(Hadapan Alor Star Mall (pacific).
Buka pkul 10.30 pg. Tutup pkul 6.30 ptg.
Jumaat cuti.
HUBUNGI 04-7718281 utk temujanji anda


PROMOSI SAH SEHINGA 31 DEC, 2014

PROMOSI RAWATAN RESDUNG DI ALOR SETAR

[JOM RAWAT RESDUNG ANDA SEKARANG]

TANDA2 ANDA MEMPUNYAI RESDUNG..
>> Hidung tersumbat dan berbau busuk
>> Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
>> Hidung kerap berair walaupun tidak selsema
>> Kerap bersin terutama di waktu pagi
>> Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata
>> Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang
>> Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan
>> Kerap sakit kepala atau migrain

RAWATAN RESDUNG PADA HARGA PROMOSI RM 10 JER..

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
TUNGGU APA LAGI... JOM LA KITA RAWAT RESDUNG SEBELUM MELARAT...

Boleh dtg ke permis kami di :
Aura Mega Trading.
Tingkat bawah. No A17.
Susuran tandop.Kwsn Perusahaan Tandop Baru,
05400 Alor Setar, Kedah.

(Hadapan Alor Star Mall (pacific).
Buka pkul 10.30 pg. Tutup pkul 6.30 ptg.
Jumaat cuti.
HUBUNGI 04-7718281 utk temujanji anda


PROMOSI SAH SEHINGA 31 DEC, 2014

PROMOSI RAWATAN WAJAH DI ALOR SETAR ( FACIAL NORMAL)

[ PROMOSI RAWATAN WAJAH ]

Teringin nk buat rawatan muka???
tapi risau sabab mahal???

skrg x perlu risau lg kerana #auramega ada menyediakan pakej promosi hujung tahun utk rawatan facial normal serendah RM25 shj

NAK TAHU APA KELEBIHAN RAWATAN MUKA ??
Rawatan asas untuk kulit wajah dapat membantu mengurangkan bintik hitam dan bintik putih. 

Rawatan ini dapat membantu menanggalkan sel kulit mati dan juga membersihkan wajah dengan lebih mendalam

Dan hasilnya kulit anda anda nampak lebih segar & bersih.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
BERMINAT UNTUK MENCUBA ??

Boleh dtg ke permis kami di :
Aura Mega Trading.
Tingkat bawah. No A17.
Susuran tandop.Kwsn Perusahaan Tandop Baru,
05400 Alor Setar, Kedah.

(Hadapan Alor Star Mall (pacific).
Buka pkul 10.30 pg. Tutup pkul 6.30 ptg.
Jumaat cuti.
HUBUNGI 04-7718281 utk temujanji anda


PROMOSI SAH SEHINGA 31 DEC, 2014

Tuesday, December 9, 2014

BLACKHEAD REMOVER SERUM UNTUK TANGGALKAN BINTIK HITAM DAN PUTIH

BLACKHEAD REMOVER SERUM 
UNTUK TANGGALKAN BINTIK HITAM DAN PUTIH
1pcs : 10ml
HARGA PASARAN
RM25.00
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Atau Klik sini untuk pembelian di website : http://auramega.com/shop/blackhead-remover-serum/ 
BLACKHEAD REMOVER SERUM CARA MUDAH UNTUK HILANGKAN MASALAH BINTIK HITAM DAN PUTIH DI MUKA ANDA

KELEBIHAN BLACKHEAD REMOVER SERUM :
Terbaik untuk melindungi kulit daripada kotoran,
Mencegah terhasilnya blackhead dan whitehead. 
Bertindak menutup kembali pori-pori yang terbuka akibat bekas blackhead dan whitehead.
Membekalkan kepada kulit nutrient-nutrient yang diperlukan untuk pori-pori wajah mengecil.
Baik untuk menghilangkan dan mencegah terjadinya blackhead, whitehead dan kerosakkan kulit.  
CARA MENGGUNAKAN BLACKHEAD REMOVER SERUM 
Cuci / Bersihkan wajah dahulu.
Bahagikan kapas kepada dua.
Basahkan / tuangkan serum pada kapas.
Tampal / tekap kapas (ala² strips / mask) pada tempat bermasalah.
Tunggu 15-20minit. If ada terasa pedih / gatal. Dunt worry normal je tu!
Tanggalkn kapas & sila guna besi extractor / besi pimple untuk keluarkan sisa kotoron whitehead / blackehad.
Picit perlahan dan tak perlu tekan kuat-kuat. Sebab kotoran tu senang nak keluar / tanggal.

TESTIMONI PENGGUNA BLACKHEAD REMOVER SERUM
 
 
 
 

Sunday, December 7, 2014

BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB BOLEH HALUSKAN KULIT ANDA

BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB
1 JAR : 200g
HARGA PASARAN :
RM70.00 (S/M) / RM75.00 (S/S)

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB DIGUNAKAN KHAS UNTUK :
Ketiak
Tangan dan lengan
Celah peha
Tempat2 yg berdaki degil.

KANDUNGAN BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB :
Vitamin C
Vitamin E
Collagen
Milk
Pure Smooth Salt
Micro Pure Gold

KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB :
Mencerahkan dan memutihkan kulit
Melicinkan kulit
Menegangkan kulit
Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA
Melembabkan kulit
Menghilangkan parut
Menanggalkan daki lama dan degil
Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap
Menghaluskan kulit
CARA MENGGUNAKAN BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB : 
Skrub pada bahagian badan bermasalah terutama pelipat dan celahan yang gelap serta berdaki degil seperti ketiak, siku, lutut dan peha serta kawasan yang banyak terdedah pada sunburn seperti tangan dan kaki.

Amalkan 3x seminggu untuk hasil yang memuaskan.

Kesan seawal 3-5x penggunaan. Kulit lebih halus, cerah sekata dan lembut seperti bayi

TESTIMONI PENGGUNA BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB :
 
 

Saturday, November 29, 2014

KRIM PEMUTIH GIGI - RASYAN HERBAL CLOVE TOOTHPASTE

KRIM PEMUTIH GIGI - 
RASYAN HERBAL CLOVE TOOTHPASTE
1PCS : 25g
HARGA PASARAN : RM25.00

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Rasyan Herbal Clove Toothpaste adalah krim pemutih gigi yang dibuat dari Herbal Cengkeh yang terkenal dapat memutihkan, menyegarkan dan melindungi gigi anda. Rasyan Herbal Clove Toothpaste telah diformulasikan dengan gabungan bahan aktif asteraceae, lauraceae, mentol, clove oil, sodium laurilsuiphate untuk menghilangkan kapur / kerak gigi, memutihkan, mengurangi gigi hipersensitif dan anti bakteri. dan miliki nafas segar sepanjang waktu

CARA MENGGUNAKAN KRIM PEMUTIH GIGI - RASYAN HERBAL CLOVE TOOTHPASTE
Ambil sedikit dengan stik yg disediakan, lalu oleskan ke gigi, biarkan lebih kurang 2 minit kemudian kumur-kumur.

Lebih baik kalau dipakai setelah gosok gigi.

Friday, November 21, 2014

KLOROK CANDY PRODUK PEMUTIHAN KULIT MASA KINI

KLOROK CANDY 
PRODUK PEMUTIHAN KULIT MASA KINI
1 BOTOL : 60 TABLETS
HARGA RM140.00

(SORRY SOLD OUT)
KLOROKCANDY (60,000mg) - 60 tablets
Nak transform jadi putih putih melati? Selalu nak cantik dah try seribu satu cara tapi tak der kesan?

Ni klorok candy dah ada kompem flawless and letopss, kulit yang kering akan menjadi lembab. Yang berminyak pun boleh settle,

Yang ada jerawat?
Hahh tu tak perlu cerita memang akan licin bak kena klorok lantai tu, putih tulus mulus. Tona kulit pun semakin cerah,

ANTARA KELEBIHAN DARI FORMULA KLOROK CANDY :
~ Pencerahan 1 badan dengan sekata seawal 7 hari.
~ Menukarkan pigmentasi kulit gelap, kuning, sawa matang kepada pigmentasi kulit putih kemerahan.
~ Merawat kedutan dan garis halus pada wajah.
~ Melambatkan penuaan / kekalkan awet muda.
~ Meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit.
~ Mengembalikan keremajaan kulit dengan menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru.
~ Mengatasi masalah jerawat, mengelakkan liang pori dari tersumbat seterusnya mengurangkan risiko kemunculan jerawat.
~ Membaiki sistem pencernaan dan membuang toksin dalam badan sekaligus mengawal obesiti
~ Mengawal keguguran rambut, merawat kuku dan berupaya mengalakkan pembentukan tulang dan rawan yang sihat.
~ Merawat ekzima, psirosis, parut chicken pox dan masalah kulit sensitif.
~ Mengatasi masalah jeragat dan parut di semua bahagian kulit.  

~ Membantu mengawal kolestrol dalam darah.

KANDUNGAN DAN BAHAN AKTIF DALAM KLOROK CANDY :
Astaxanthin, argan extract, acai berry extract, apple stem cell, L-glutathione, vitamin A C E, pearl powder, red snapper collagen (500mg), maltose jelly, dextrose anhydrous, lutein 
CARA PENGAMBILAN KLOROK CANDY :
- 1 botol 60 biji 
- Dalam 1 botol ada 3 perasa: grape, apple, strawberry
- Kunyah / Kemam sahaja
- Ambil ketika perut kosong di waktu pagi sebelum sarapan / malam sebelum tidur
- Sehari min 2 biji, max 5 biji

TESTIMONI PENGGUNA KLOROK CANDY :
PELAWAK SHUIB SEPAHTU MENJADI PENGGUNA KLOROK CANDY 
PENYANYI SITI SARAH MENJADI PENGGUNA KLOROK CANDY 



Sunday, November 16, 2014

KRIM PEMUTIH KETIAK - NEW WHITE, WHITE AND SMOOTH DEODORANT CREAM

KRIM PEMUTIH KETIAK - NEW WHITE, WHITE AND SMOOTH DEODORANT CREAM
1PCS : 7g
HARGA PASARAN
RM20.00

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 


KELEBIHAN KRIM PEMUTIH KETIAK - NEW WHITE, WHITE AND SMOOTH DEODORANT CREAM :
- Kesan marvelous!!dari gelap beransur2 cerah.
- Menanggalkan sel kulit mati dan menghasilkan sel kulit baru
- Menjadikan tempat di sapu makin cerah
- Tiada kesan sampingan
- Selamat diguna
- Ianya tak melekit dan mudah kering
- Mengandungi Vitamin C sempurna dalam semua keadaan. 
- Merangsang pembentukan kolagen. 
- Membantu melambatkan pertumbuhan bulu ketiak
- Mengurangkan kertiak gelap
- Kecilkan liang kulit, ketiak makin licin dan bersih
- Mencerahkan putting
- Tiada peluntur dan dadah.
- Hasil dapat dilihat dalam 1-2 minggu

KANDUNGAN & BAHAN AKTIF DALAM KRIM PEMUTIH KETIAK - NEW WHITE, WHITE AND SMOOTH DEODORANT CREAM :
AHA, BHA, vitamin b3, aqua, cetyl streayl alcohol, stearic aciid, tocopheral acetate (vitamin e), propyl paraben, menthyt paraben, d-pathenol (vitamin b-5), fragrance (TIADA ALKOHOL)

CARA PENGGUNAAN KRIM PEMUTIH KETIAK - NEW WHITE, WHITE AND SMOOTH DEODORANT CREAM :
Sapukan di kawasan yang perlu seperti celah paha, ketiak, lutut, buku lali sebelum tidur setiap hari.

Sunday, November 2, 2014

PERLA DUST MURAH DAN ORIGINAL

PERLA DUST MURAH DAN ORIGINAL
HARGA PASARAN: RM55.00

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Atau Klik sini untuk pembelian di website : http://auramega.com/shop/perla-dust/
Miliki kulit putih kemerahan bak bunga sakura dengan mengamalkan PERLA DUST. Dengan pengambilan setiap hari, pastinya hasilnya sangat memuaskan. Ia dihasilkan dari gabungan bahan-bahan terpilih seperti SAKURA EXTRACT, PEARL POWDER, HABBATUSSAUDA dan banyak lagi untuk kecantikan disamping rasa campuran berry yang sedap. 
KEBAIKAN PERLA DUST:
Ø  Mencerahkan kulit
Ø  Menenangkan, menghaluskan jeragat atau jerawat di muka
Ø  Mengurangkan masalah selulit, parut atau kesan kehitaman
Ø  Mengurangkan rekahan dibahagian tumit/telapak kaki
Ø  Mengatasi gangguan kulit (eksim, jerawat, flek, luka kulit)
Ø  Melancarkan haid yang tersekat
Ø  Bagi ibu menyusukan anak, perla dust boleh menambahkan susu badan
Ø  YANG PENTING : mengharumkan badan

BAHAN-BAHAN PERLA DUST :
ü  Hydrolized Tilapia Collagen
ü  Pearl Extract
ü  L-Cysteine
ü  Astaxanthin
ü  Sakura extract
ü  Habbatussauda
ü  Vitamin C
ü  Aloe Vera
ü  10 stem cells (Tomato, apple, maquiberry, billberry, strawberry, raspberry)
CARA PENGAMBILAN PERLA DUST :
1 sudu kecil setiap hari sekali makan. 2 kali sehari
SUDU disediakan - guna bahagian sudu yang kecil
1 botol boleh tahan sebulan

VENE SLIMMING LOTION MURAH DAN ORIGINAL

VENE SLIMMING LOTION MURAH DAN ORIGINAL
1pcs 150g
HARGA PASARAN: RM100

NAK HARGA TAWARAN ?????
SMS / WHATSAPP 012-4348281 

Atau Klik sini untuk pembelian di website : http://auramega.com/shop/vene-slimming-lotion-murah/ 
Mahu losyen yang wangi membelai sambil buang lemak2 yang berlipat di badan? Ingin kulit cantik tanpa kesan kering, selulit, parut dan gelebeh hodoh? Jom cuba losyen transformasi terhangat masakini VENE SLIMMING LOTION. Guna secara teratur dan konsisten buat kulit persis remaja tanpa cela! 

VENE SLIMMING LOTION mengandungi pati rumpai laut yang dirumus khas dengan bahan-bahan terpilih untuk merangsang proses lipolisis iaitu proses pemecahan sel-sel lemak dan selulit. Sesuai digunakan untuk lelaki dan wanita. 
KELEBIHAN-KELEBIHAN VENE SLIMMING LOTION:
ü  Memecahkan lemak
ü  Menghilangkan selulit
ü  Menurunkan berat badan
ü  Melangsing dan mencantikkan bentuk badan
ü  Menegangkan kulit
ü  Melembut dan menyegarkan kulit
ü  Membuang lebihan angin dalam badan
ü  Melegakan ketidakselesaan senggugut
ü  Melegakan sakit-sakit sendi

CIRI-CIRI VENE SLIMMING LOTION :
Ø  Bebas dari PARABEN dan bahan kimia yang berbahaya
Ø  Kesan serta merta
Ø  Tidak melekit
Ø  Tidak terlalu panas
Ø  Wangi
Ø  Mudah digunakan
Ø  Suci dan halal
Ø  Berdaftar dgn KKM NO (NOT 130104860K)

CARA PENGGUNAAN VENE SLIMMING LOTION :
Sapu secukup losyen dan urut pada bahagian-bahagian yang ingin dikurangkan lemak seperti pada abdomen (perut dan badan), punggung, paha dan lengan. Urut perlahan-lahan dari bawah ke atas dalam masa 1-3minit. Sebaik-baiknya sapukan losyen dua kali sehari selepas mandi.

Vene Slimming Lotion juga boleh digunakan untuk mengurangkan lemak pada bahagian dagu dan leher. Sapuan yang nipis dengan urutan ringan dari bawah ke atas untuk mendapatkan bentuk yang diingini.

Tindak balas losyen akan lebih berkesan apabila liang-liang roma badan terbuka iaitu semasa kita berpeluh atau selepas mandi air panas. Pada ketika ini, rasa panas losyen akan lebih dirasai.

Untuk pengguna yang pertama kali menggunakan Vene Slimming Lotion adalah dinasihati supaya menggunakannya sedikit dahulu untuk membiasakan kulit sebelum sapuan yang lebih banyak.

Vene Slimming Lotion boleh digunakan bersama-sama dengan korset, girdle atau alat-alat bantuan senaman (seperti slimming belt).

Sapu Vene Slimming Lotion untuk membantu melegakan senggugut dan sakit sendi yang ringan.

NOTED :
Untuk ibu hamil, elakkan kawasan perut dan pinggang manakala buat ibu menyusui bayi, elakkan bahagian kulit yang boleh tersentuh bayi kerana kulit mereka sensitif dan losyen ini juga panas.

SOALAN TENTANG VENE SLIMMING LOTION :
1. Adakah Vene Slimming Lotion produk luar negara?
Vene Slimming Lotion adalah produk yang dirumus dan dimiliki oleh syarikat tempatan bumiputera Muslim dan dihasilkan di Selangor. Hanya sebahagian daripada bahan-bahannya diimport dari Eropah.

2. Apakah bahan-bahan utama Vene Slimming Lotion?
Bahan utama dalam Vene Slimming Lotion ialah pati rumpai laut yang diimport khas dari Belgium. Ia diadun dengan herba-herba terpilih untuk memecahkan sel-sel lemak dengan cara merangsang lipolisis iaitu proses pemecahan sel-sel lemak dan selulit. Keberkesanannya telah terbukti secara saintifik dan diperakui oleh badan-badan kosmetik di Perancis.

3. Adakah Vene Slimming Lotion mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)?
Ya, Vene Slimming Lotion mendapat kelulusan KKM dan selamat digunakan. Nombor pendaftarannya dengan KKM ialah NOT130104860K.

4. Adakah Vene Slimming Lotion halal?
Ya, semua bahan Vene Slimming Lotion adalah bahan yang halal dan tidak perlu ragu-ragu menggunakannya. Rumusannya diperbuat dan dimiliki oleh syarikat tempatan bumiputera Muslim. Permohonan untuk mendapatkan sijil halal bagi produk ini sedang diusahakan.

5. Vene Slimming Lotion panas tak?
Salah satu bahan dalam Vene Slimming Lotion ialah bahan yang berfungsi memecahkan sel-sel lemak untuk membentuk badan langsing. Sifat bahan tersebut sememangnya panas. Oleh itu Vene Slimming Lotion telah dirumus supaya mempunyai rasa panas yang selesa apabila disapu. Walau bagaimanapun, rasa kehangatan tersebut bergantung kepada individu. Ada yang rasa, ada yang rasa kurang dan ada juga yang tidak rasa kehangatannya.

6. Berapa lama boleh nampak kesan?
Selepas disapu 3-5minit sudah kelihatan kesan susutan ukurlilit di antara 1-3cm. Walau bagaimanapun, ianya bergantung kepada tindak balas individu – ada yang susut ukurlilit 3 inci dalam tempoh seminggu, ada yang susut ukurlilit 3 inci dalam tempoh sebulan. Kesan susutan ukurlilit lebih cepat kelihatan daripada pengurangan berat badan.

Kebanyakan pengguna mengalami pengurangan berat badan sebanyak 2kg dalam tempoh seminggu. Walau bagaimanapun, kesan penggunaan bergantung kepada tindak balas individu. Untuk melihat keberkesanan Vene Slimming Lotion, dinasihatkan supaya dihabiskan sekurang-kurangnya 1 tiub dengan penggunaan secara konsisten dua kali sehari selepas mandi.

7. Makan kena control tak?
Tidak perlu kawal makan atau pun bersenam.
Sekiranya hendakkan kesan yang lebih cepat maka boleh kawal makan dan bersenam.

8. Ada kesan sampingan?
Tiada kesan sampingan.
Pengguna mungkin akan buang air besar dua kali sehari atau kentut lebih kerap. Ini adalah disebabkan tindak balas herba dalam Vene Slimming Lotion yang cuba menyingkirkan lebihan angin daripada dalam badan.

9. Orang Pregnant Boleh Pakai Tak?
Tiada masalah untuk guna Vene Slimming Lotion semasa hamil. Cuma elakkan sapu pada bahagian perut. Digalakkan sapu Vene Slimming Lotion pada lengan, punggung dan paha untuk mengawal pembesaran saiz pada bahagian-bahagian tersebut.

10. Ibu menyusu boleh tak?
Boleh malah lebih baik. Ini kerana penyusuan badan adalah salah satu cara untuk mengembalikan bentuk tubuh badan ibu kepada sebelum hamil. Dengan penggunaan Vene Slimming Lotion, ia dapat membantu mempercepatkan lagi proses pelangsingan dengan membakar lebihan lemak dalam badan.

Cuma elakkan bayi yang sedang menyusu tersentuh dengan bahagian yang disapu Vene Slimming Lotion.

11. Kanak-kanak boleh pakai tak?
Kanak-kanak yang boleh faham dan mematuhi arahan untuk tidak menyentuh bahagian yang disapu, boleh pakai Vene Slimming Lotion. Jika tidak, dikhuatiri kanak-kanak tersebut menggosok mata dan berasa mata pedih selepas menyentuh bahagian yang telah disapu dengan Vene Slimming Lotion.

Sekiranya hendak disapu pada kanak-kanak, sapu Vene Slimming Lotion dengan lapisan yang nipis.

12. 1 tiub tahan berapa lama?
1 tiub beratnya ialah 150g dan boleh tahan 4 minggu sekiranya diguna dua kali sehari pada bahagian perut sahaja.

13. 1 hari boleh pakai berapa kali?
VSL tahan lama pada bahagian yang disapu. Oleh itu, dinasihati hanya sapu Vene Slimming Lotion dua kali sehari selepas mandi.

14. Boleh pakai di muka?
Boleh untuk mengurangkan dagu berlapis tetapi oleskan dengan lapisan yang nipis sahaja. Elakkan daripada terkena mata.

15. Boleh pakai di breast tak?
Boleh. Tidak digalakkan disapu pada buah dada oleh ibu yang menyusu badan. Sekiranya hendak sapu juga maka pastikan tiada kesan losyen tersebut sebelum menyusukan bayi.

16. Boleh pakai dgn korset?
Boleh malah lebih baik. Vene Slimming Lotion memecahkan lemak manakala korset membantu memberikan bentuk badan yang lebih cantik.

17. Saya dah pakai 1 tiub tapi tak de kesan?
Seharusnya ada kesan walaupun tidak banyak. Untuk memastikan ia berkesan, pastikan anda menggunakannya dua kali sehari setiap hari sehingga habis 1 tiub. Pastikan juga anda mengambil ukuran ukurlilit sebelum dan selepas menggunakan Vene Slimming Lotion.

18. Kulit pada bahagian yang disapu mengalami masalah kulit seperti gatal-gatal, merah-merah dan mengelupas?
Kemungkinan kulit anda daripada jenis yang sensitif yang alah kepada bahan-bahan di dalam Vene Slimming Lotion. Sekiranya, anda masih mahu menggunakan Vene Slimming Lotion, biar sehingga kulit menjadi normal semula. Selepas itu, sapu dengan sapuan yang nipis dan terus memakainya sekiranya tiada masalah kulit lagi

TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION:
 
 

submit